Friday 6 August 2010

Keganasan Regim Yahudi Kerana Pemimpin Yang Zalim


Jika sesebuah bangsa itu silap pertimbangan memilih pemmpin yang rosak nilai drinya, maka kesannya bukan kepada mereka yang dipimpin, tetapi boleh menyebabkan orang lain yang tidak berdosa. malah apa yang berlaku di Palestin dan dunia keseluruhannya ialah apabila bangsa Israel meletakkan pimpinan pada yang silap. Lebih 60 tahun krisis dunia yang berpusat di timur tengah adalah antara yang utama apabila kepimpinan bangsa Yahudi diberi kepada pemimpin yang zalim. Perdana menteri silih bergandi di Israel menyaksikan keganasan-demi keganasan yang tidak berkesudahan. Berikut adalah bukti-bukti yang nyata.

*DAVID BEN GURION (1948- 1954 dan 1955 -1963).

– Kita harus mengusir orang-orang Arab dan mengambil tempat mereka. (Ben Gurion and the Palestine Arabs, Oxford University Press, 1985).

– Kita harus menggunakan keganasan, pembunuhan, intimidasi, penyitaan tanah, dan penebangan semua layanan sosial untuk membersihkan Ghoyim dari penduduk Arabnya. (Mei 1948, untuk Staf Umum. Dari Ben Gurion, A Biography, oleh Michael Ben Zohor, Declacorte, 1978, New York).

Baca lanjut tentang pemimpin-pemimpin rejim Yahudi dalam http://aqsasyarif.com/artikel/janji-israel-ke-atas-palestin/


No comments:

Post a Comment