Monday 31 May 2010

Kemarahan Masyarakat Antarabangsa Terhadap Keganasan Israel


Israel tiada hak untuk menodai keamanan di perairan antarabagsa ketika kapal penumpang Mavi Marmara berlayar. Pencerobohan dengan angkatan tentera lengkap bersenjata menggunakan helicopter tentera adalah suatu provokasi dan Israel mesti bertanggung jawab dan dibawa ke muka pengadilan antarabangsa untuk dihukum !

Sebenarnya kejadian ini menggambarkan suasana CEMAS dan ketakutan regim zionis terhadap kesilapan besar yang mereka lakukan terhadap rakyat Paelstin dan Gaza yang menidakkan hak mereka untuk hidup dengan bebas dan mendapat keperluan asas pendidikan, makanan, perubatan dan kebebasan bergerak di tanah air mereka sendiri.

Tembuk Kematian yang dibina regim Israel dan Sekatan Ekonomi adalah perlanggaran hak-hak kemanusiaan yang tidak pernah dilakukan oleh mana-mana bangsa dunia ! Israel cemas apabila seluruh dunia bangun menyatakan bangkanan dan NGOs bangun berganding bahu membawa misi keamanan untuk rakyat Gaza yang teraniaya.

Lihat bagaimana masyarakat dunia mengulas situasi terkini konflik yang dicetuskan Regim Zionis itu. Ayuh... bangun dan Bebaskan Al-Aqsa ...!

http://www.youtube.com/watch?v=B3RM2ckcXRQ&feature=PlayList&p=93188243F6D0495F&playnext_from=PL

No comments:

Post a Comment